De Brugpartij steekt een stevige tand bij
‘De Brugpartij brengt de bal aan het rollen’, stond er op die strandballen van Palmenmarkt, en sinds vanavond is het zover.
Veel volk en een sfeer om ‘hola!’ tegen te zeggen in de Proeverij in Geel. De Brugpartij blies daar verzamelen om haar campagne voor de lokale verkiezingen (14 oktober e.k.) intern voor te stellen en meteen ook af te trappen. Lijsttrekker Dirk Kennis stelde er de principes en een inspiratiebron van voor – die ligt niet in de VS maar in India – en Yves Van Hulsel zorgde ervoor dat de kandidaten en sympathisanten van de Brugpartij meteen mee waren in het spel met de campagnekaarten. Er was ook een wervende boodschap, want om die stunts en originele happenings op tijd en stond voor mekaar te krijgen, is er behoorlijk wat man- en vrouwkracht nodig. Aan het concept en de ideeën zal het alvast niet liggen en pas op: het wordt nog plezant ook!
Het internet en de sociale media staan centraal in de campagne van de Brugpartij, met een nieuwe website als kloppend hart en warme motor. De Brugpartij zal véél communiceren, dat is duidelijk. De website ging tijdens deze meeting online en vertrok als een sneeuwbal die (zelfs in de zomer) dikker wordt van het rollen. Er komt vanaf nu wekelijks en soms zelfs dagelijks extra info bij. Over de Brugpartij, over haar kandidaten en haar programma, over allerlei Geelse toestanden en dingen, en misschien wel over u… De Brugpartij zou de Brugpartij niet zijn als dit de zoveelste klassieke politieke website was geworden. Niet dus, dit wordt écht interessant!